UKR
Пошук

Проекти

Щорічний Благодійний Ярмарок Міжнародного Жіночого Клубу м. Києва
Освітній проект "Молочні джерела. Імунний захист з перших днів"
Всеукраїнське турне Камерного хору "Київ"
Декада PR в Україні: віхи зрілості
Бeзпека врожаю - здоров`я людини
Lady Speed Stick прямує в Україну
Українське Рiздво у Київськiй Фiлармонiї
Корпоративнi облiгацiї Райффайзенбанк Україна
Вiтрильна регата на кубок Вадима Гетьмана
 
The Romyr report
ПроектиЩорічний Благодійний Ярмарок Міжнародного Жіночого Клубу м. Києва 

Щорічний Благодійний Ярмарок Міжнародного Жіночого Клубу м. Києва

 
Ситуація
За доброю традицією вже два роки поспіль Romyr & Associates Ukraine виступають PR-партнером щорічного Благодійного Ярмарку, який проводиться Міжнародним Жіночим Клубом м. Києва (МЖКК) у приміщенні Торгово-промислової Палати України. Благодійний Ярмарок – головна фандрейзингова подія, яку Клуб влаштовує щороку у грудні з метою використати зібрані гроші на різноманітні благодійні проекти. Близько тридцяти посольств та консульств облаштовують свої стенди, де відвідувачі мають змогу скуштувати страви національних кухонь світу, придбати національні сувеніри та предмети побуту. Ярмарок, унікальна можливість спілкування та різдвяного шопінгу для міжнародної спільноти, приваблює десятки тисяч відвідувачів та щороку збирає все більше коштів на підтримку соціально незахищених груп населення.
 
Стратегія
Зважаючи на характер заходу та його доброчинну мету, основний акцент медіа-кампанії фахівці Romyr & Associates зробили на розважальні та суспільно-політичні видання. Окрім того, подія такого масштабу надає можливість яскравої та цікавої «картинки» телевізійникам, тож запрошенню знімальних груп телеканалів було приділено особливу увагу. Попередній продзвін ЗМІ у 2006 році виявив зацікавлених журналістів, а 2007 року Romyr розширив базу даних, додавши нові контакти.
 
Завдяки анонсуванню Ярмарку в кількох англо- та україномовних виданнях та на радіо вдалося залучити широку та різноманітну аудиторію, серед якої можна було бачити дипломатів з родинами, керівників іноземних та українських компаній, а також пересічних громадян, для яких Ярмарок став унікальною нагодою познайомитися з більш як тридцятьма культурами світу.
 
Подія
Завчасне повідомлення ЗМІ про подію та попередньо напрацьовані контакти серед журналістів допомогли забезпечити високий рівень відвідування Ярмарку. Так, два роки поспіль Ярмарок відвідувало більше як 25 представників засобів масової інформації. Телевізійники мали можливість поспілкуватися з представниками більш як тридцяти дипломатичних представництв та відзняти яскраві відеорепортажі, тоді як журналісти суспільно-політичних видань могли приділити увагу інтерв’ю із працівниками благодійних організацій, що отримують грантову допомогу від МЖКК. Представники Romyr & Associates – Тетяна Потапова та Анастасія Гудзь – провадили менеджмент ситуації на місці проведення події: реєстрували акредитованих журналістів, допомагали їм зорієнтуватися, відповідали на запити щодо інтерв’ю з гостями Ярмарку, а також забезпечували переклад для журналістів, що не володіють англійською мовою.
 
Результат
Команда Romyr & Associates з радістю надає свій час на волонтерських засадах задля досягнення головної мети Клубу – допомогти тим, хто найбільше того потребує. Долучаючись до доброї справи, працівники Romyr пишаються власним внеском у фандрейзинг-події Міжнародного Жіночого Клубу м. Києва, що збирають кошти для нужденних дітей, жінок, хворих та інвалідів. Так, наприклад, Ярмарок 2007 року зібрав безпрецедентну суму – USD 175, 000.