UKR
Пошук

Проекти

Щорічний Благодійний Ярмарок Міжнародного Жіночого Клубу м. Києва
Освітній проект "Молочні джерела. Імунний захист з перших днів"
Всеукраїнське турне Камерного хору "Київ"
Декада PR в Україні: віхи зрілості
Бeзпека врожаю - здоров`я людини
Lady Speed Stick прямує в Україну
Українське Рiздво у Київськiй Фiлармонiї
Корпоративнi облiгацiї Райффайзенбанк Україна
Вiтрильна регата на кубок Вадима Гетьмана
 
The Romyr report
ПроектиОсвітній проект "Молочні джерела. Імунний захист з перших днів" 

Освітній проект "Молочні джерела. Імунний захист з перших днів"

 
(січень-жовтень 2007 року)
 
Для виробника дитячого харчування компанії "Нутриція Україна" освітні ініціативи стали не тільки доброю традицією, але й частиною PR-стратегії. Так, в 2006 році проводився пілотний проект на підтримку грудного годування "Молочні джерела", спрямований на інформування й освіту батьків щодо переваг природного харчування малят. Після його успішного завершення організатори  вирішили не зупинятися на досягнутому. Тому в 2007 році разом з компанією "Нутриція Україна", фахівцем у сфері дитячого харчування, та Інститутом педіатрії, акушерства й гінекології АМНУ при інформаційній підтримці журналу для батьків "Мой малыш", співробітники PR-агентства Romyr & Assocіates Ukraіne розробили й провели освітній проект "Молочні джерела. Імунний захист із перших днів", мета якого - пропагування зміцнення імунітету дитини з перших днів його життя.
 
Контекст:
 
1) Слабкий імунітет у дітей - одна із причин їхньої високої захворюваності в перший рік життя;
2) Недостатній рівень поінформованості цільової аудиторії про переваги грудного годування як першого й найважливішого фактора для формування імунної системи дітей раннього віку;
3) Низький рівень інформованості цільової аудиторії з важливістю грудного годування з перших днів життя.
 
Етапи реалізації
  • Залучення авторитетного партнера - Інституту педіатрії, акушерства й гінекології Академії Наук України;
  • Медіа-партнерство з журналом для батьків "Мой малыш", конкурс "історій успіху" на сторінках журналу;
  • Робота з журналістами ключових ЗМІ з метою ознайомлення їх із соціальними ініціативами й науково-технологічними розробками компанії, у т.ч. організація прес-туру до Нідерландів з відвідуванням головного офісу, виробничих потужностей і науково-дослідної бази концерну Numіco;
  • Презентація всесвітньо відомим неонатологом-педіатром Гвідо Моро результатів досліджень впливу грудного молока та сумішей компанії на імунітет дитини;
  • Проведення Всесвітнього тижня грудного годування в чотирьох містах-мільйонниках.

Перед організаторами стояли такі завдання:

 
1) донести до молодих батьків важливість зміцнення імунітету з перших днів життя та роль у цьому грудного годування;
2) ініціювати дослідження теми імунного захисту представниками ЗМІ;
3) допомогти жінкам, що збираються стати матерями, і молодим мамам побороти/попередити труднощі, пов'язані з харчуванням дітей раннього віку.
 
Цільова аудиторія:
  • Лікарі-педіатри, дієтологи/імунологи та медичний персонал у спеціалізованих установах,
  • Наявні та потенційні споживачі (вагітні жінки, молоді батьки, жінки у віці від 20 до 35 років і члени родин, що мають дітей до 2-х років).

Канали комунікації

 
Первинні
  • Робота зі ЗМІ
  • Безпосередня робота із цільовою аудиторією (Всесвітній тиждень грудного годування, конкурс "історій успіху" у журналі для батьків "Мой малыш")

Додаткові

  • Корпоративний сайт компанії (баннер проекту, рубрики "ЗМІ про нас", "Новини")
  • Журнал "Мой малыш" (цикл матеріалів про імунітет) і веб-сайт видання (баннер проекту)
  • Гаряча телефонна лінія як засіб інтерактивного спілкування із ЦА з питань імунітету, грудного годування й раціонального харчування дітей

Тактики (заходи)

У рамках проекту проводилися заходи для ЗМІ (стартова прес-конференція; брифінг за результатами великої медичної конференції для педіатрів), що забезпечили ґрунт для аналізу теми журналістами. Були організовані також події для медичних працівників. Так, наприклад, круглий стіл з питання використання коров'ячого молока в харчуванні дітей раннього віку зібрав фахівців у сферах імунології, дієтології й педіатрії для обговорення проблем, що виникають через заміну грудного молока коров'ячим. У результаті проблема одержала широке висвітлення як у суспільно-політичних, так і в спеціалізованих ЗМІ.
 
У травні Україну відвідав всесвітньо відомий педіатр-неонатолог Гвідо Моро, директор Департаменту перинатальної патології пологового будинку ім. Мачедоніо Меллоні в Мілані (Італія). Метою його візиту було оголошення результатів дослідження, що підтверджує позитивний вплив унікальної суміші пребіотиків (ІMMUNOFORTІ) на імунітет дитини та знижує ризик інфекційних захворювань подібно до грудного молока. Для ознайомлення журналістів з методами та результатами дослідження було організовано прес-ланч, де Гвідо Моро відповів на питання, пов'язані з раціональним харчуванням дітей раннього віку.
 
Навесні цього року журналісти цільових ЗМІ відвідали Нідерланди під час прес-туру на завод концерну Numіco, де виробляються продукти дитячого харчування "Нутриція". Поїздка включала зустрічі з топ менеджментом концерну, а також відвідування наукової лабораторії Numіco Research. Результатом знайомства з наукомістким виробництвом компанії під час прес-туру став ряд публікацій у ділових і спеціалізованих виданнях.
 
В 2007 році компанія провела Всесвітній тиждень грудного годування не тільки в Києві, як це відбувалося в 2006. Крім столиці, безкоштовні консультації фахівців з питань грудного годування і харчування дітей першого року життя представники ЦА одержали в парках Донецьку, Харкова й Одеси. Таким чином, заходи забезпечили одержання кваліфікованої допомоги молодими мамами ще в трьох містах-мільйонниках, значно підвищивши рівень інформованості ЦА про раціональне харчування малят.
 
Результати
 
Проект одержав широке аналітичне висвітлення в ЗМІ. Так, загальна кількість виходів у друкованих засобах масової інформації, включно із циклом матеріалів про дитячий імунітет у журналі "Мой малыш", склала близько 50, в електронних - більше 80. 
 
Під час Всесвітнього тижня грудного годування безкоштовні консультації з питань грудного годування в парках Києва, Одеси, Донецька й Харкова одержали більше 300 осіб. Для визначення актуальності проблеми грудного вигодовування й основних проблем, з якими зіштовхуються молоді батьки, серед учасників акції проводилося анкетування. Було отримано 362 анкети, з них: у Києві - 135, Одесі - 108, Донецьку - 52, Харкові - 67). На заходах поширили 1670 буклетів про переваги грудного годування й методи підвищення лактації, з них 815 - у  Києві й 855 - у регіонах.
 
У цілому, два роки успішної діяльності освітнього проекту підтверджують інтерес до теми з боку цільової аудиторії та високу необхідність освіти молодих батьків, а також тих, хто тільки збирається дати життя маляті. Саме тому в планах організаторів "Молочних джерел" - розширення діяльності в регіонах і набуття проектом всеукраїнського масштабу.